Vyzvedávání zakázek a způsoby dopravy

Vyzvednutí v prodejnách:

Zakázku si můžete vyzvednut v některé z prodejen uvedených v předposledním kroku objednávky (Doprava). Jsou to především AXIO Kodak Expresy Seznam najdete zde. Při osobním vyzvednutí můžete zaplatit hotově, nebo platebními kartami.

 

Zaslání na Vaši adresu:

výběr přepravce se provádí v posledním kroku objednávky. Cena poštovného+balného po CZ je 110, cena dobírky je 45 Kč, cena služby Křehké je 49 Kč. Zakázky jsou baleny v krabicích, nebo obálkách podle typu a počtu Vámi objednaných produktů. V případě, že obdržíte zboží poškozené, je nutné o tom provést záznam s přepravcem, který o tom vydá potvrzení s číslem.

Přepravce PPL

Běžná dodací lhůta PPL je do druhého pracovního dne, příčemž zakázku přivezou až k Vám domů a řidič Vám předem zatelefonuje, abyste dohodli kdy má přijet. Kontakt na přepravce pro zjištění stavu, stížnosti, apod. na tel: 844 775 775

Přepravce Česká pošta

U České pošty je dodání 1-3 prac. dny, příčemž zakázku přivezou až k Vám domů, nebo si balíček vyzvednete na místní poště.

 

Expresní kurýr do cca 24 hodin po Praze:

zakázku vyrobíme express (pokud je to aktuálně možné) a pošleme kurýrem na Vámi udanou adresu. Cena expres výroby je 49 Kč, cena kurýra po Praze je 179 Kč. Této služby využijte, pokud zboží/dárek potřebujete do 24h. a nemůžete si ji vyzvednout osobně.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co dělat, když vás doručovatel nezastihne doma

Když vám poštovní doručovatel nese zásilku a vy nejste doma, zanechá ve vaší domovní schránce „Výzvu k vyzvednutí zásilky" na poště. Nemůžete si ji z jakéhokoliv důvodu na uvedené poště vyzvednout? Budete se stěhovat (trvale nebo dočasně) na jinou adresu a chcete, aby vaše zásilky byly doručovány na novou adresu?

 

Opakované doručení běžnou doručovací pochůzkou

 

ČP poskytuje službu zdarma každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytuje u všech druhů poštovních zásilek. Jak na to? Buď telefonicky – na Výzvě naleznete telefonní číslo vaší ukládací pošty, na kterém si domluvíte den opakovaného doručení, nebo na webových stránkách ČP podáte Žádost o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou. Žádost musí být podána minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení a toto datum nemůže být po ukončení odběrní lhůty.

Další možnosti naleznete na webu České pošty.

Co dělat, když vás doručovatel nezastihne doma

Když vám poštovní doručovatel nese zásilku a vy nejste doma, zanechá ve vaší domovní schránce „Výzvu k vyzvednutí zásilky" na poště. Nemůžete si ji z jakéhokoliv důvodu na uvedené poště vyzvednout? Budete se stěhovat (trvale nebo dočasně) na jinou adresu a chcete, aby vaše zásilky byly doručovány na novou adresu?

Opakované doručení běžnou doručovací pochůzkou

Službu poskytujeme zdarma každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytujeme u všech druhů poštovních zásilek. Jak na to? Buď telefonicky – na Výzvě naleznete telefonní číslo vaší ukládací pošty, na kterém si domluvíte den opakovaného doručení, nebo na webových stránkách ČP podáte Žádost o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou. Žádost musí být podána minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení a toto datum nemůže být po ukončení odběrní lhůty.

Další možnosti naleznete na webu České pošty.