Menu zboží

Slevy

Napsali o nás

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
už po druhé jsem u nich objednávala a vždy rychlé dodání a spokojenost

2021-10-1

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Kupují zde několik let, vždy vše perfektní. Děkuji

2021-10-1

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Objednávám již řadu let a vždy maximální spokojenost, výborná komunikace, velmi rychlé provedení, mohu jen doporučit. Lucie

2021-09-30

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Rychlost zpracování a doručení

2021-09-16

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Kvalitni fotopapir i provedeni fotek

2021-09-26

Obdrželi jste zásilku, ale ...

... zboží nesouhlasí s objednávkou, v balíku něco chybí apod.

Kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte číslo objednávky, své jméno, kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím.

… balík je mechanicky poškozený, zboží uvnitř je poškozeno

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Fotodarky.cz, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud převezmete zásilku a až pak zjistíte závadu, řiďte se pokyny níže. Počítejte s naší vstřícností: Vyrobíme Vám poničené produkty znovu bez čekání na dokončení reklamace u přepravce, ale musíte nám poslat sken/foto protokolu sepsaného s přepravcem.

Postup u PPL

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, kontaktujte jej neprodleně (zdarma) na tel: 844 775 775, případně nám napište pomocí kontaktního formuláře (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Postupu u České Pošty
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, uplatněte stížnost nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti pomocí kontaktního formuláře (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude informovat o dalším postupu.

 

… je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat

Jak postupovat při zadání reklamace zjistíte zde.